Z přehlídkového mola na silnice: automobilka Volvo Cars spojila své síly se značkou 3.1 Phillip Lim, aby vytvořila udržitelnou víkendovou tašku

Společnosti Volvo Cars a 3.1 Philip Lim, které spojuje jejich závazek k udržitelnosti a využívání biologicky rozložitelných a recyklovaných materiálů, spojily své síly, aby z materiálů určených pro interiéry vozů Volvo vytvořily nový luxusní módní doplněk.

Světově proslulá módní značka 3.1 Philip Lim, která patří mezi přední průkopníky v oblasti zodpovědné módy, spolupracovala s automobilkou Volvo na tvůrčím projektu, jehož cílem bylo navrhnout víkendovou tašku, která bude šetrná k životnímu prostředí a bude v omezeném množství dostupná pro ekologicky uvědomělé cestovatele.

Společnost 3.1 Philip Lim je známá svým posouváním limitů při získávání alternativních materiálů a vytváření produktů v duchu uvědomělého luxusu, které mají styl a současně působí velmi nenuceně, což představuje revoluci v moderním módním průmyslu. Rozsah jejího působení se pohybuje od šatů z vodních řas s neutrální uhlíkovou stopou až po povýšení recyklovaných materiálů na luxusní úroveň.

Designová víkendová taška je vyrobena z nového udržitelného materiálu Nordico určeného pro interiéry vozů Volvo, jehož vyvinutí následovalo po letošním oznámení společnosti Volvo Cars, že počínaje modelem C40 Recharge budou interiéry všech nových plně elektrických modelů Volvo vybaveny zcela bez použití kůže. Tento závazek odráží ambici automobilky aktivně hledat jako náhradu pro materiály, které se v současné době využívají v širším automobilovém průmyslu, udržitelné zdroje špičkové kvality.

Nordico představuje nový, vysoce kvalitní a inovativní materiál vyvinutý společností Volvo Cars, který zažije svůj debut v příští generaci jejích plně elektrických vozů. Nový materiál Nordico, jenž nastaví nový standard pro budoucnost designu interiérů prémiových vozů, je tvořen textiliemi vyrobenými z recyklovaných materiálů, jako jsou PET lahve, materiály s certifikací BIO pocházející z udržitelného lesního hospodářství Švédska a Finska a recyklovaný korek původně využívaný ve vinařském průmyslu.

Víkendová taška inspirovaná skandinávským designem nabízí kromě běžných funkcí také diskrétní úložnou kapsu, dvojitý popruh a speciální pouzdro s logem, a stane se tak skvělou společnicí pro víkendové cestování.

Tato ekologicky pojatá taška mimoto zaujme i svým novým pojetím luxusu, které odpovídá trendu popsanému ve zprávě „Vzestup uvědomělého designu“, vydané automobilkou Volvo Cars a přední prognostickou společností The Future Laboratory a zabývající se materiály zítřka. Zpráva došla k závěru, že se v současné době rozvíjí trend poháněný touhou světa designu po udržitelných materiálech bez kompromisů na kvalitě.

Ačkoli uvedenou tašku nebude možné zakoupit, protože se jedná o exkluzivní limitovanou sérii, omezený počet těchto víkendových tašek bude dostupný v rámci iniciativ místních trhů, jako jsou například různé soutěže, charitativní akce nebo dárky.

Phillip Lim, spoluzakladatel a kreativní ředitel společnosti 3.1 Phillip Lim, uvedl: „Udržitelnost představuje nedílnou součást značky 3.1 již od samého počátku; svou prací se snažíme dosáhnout udržitelné rovnováhy ve všem, co děláme. Mantrou naší značky je, že méně znamená více. Spolupráce s automobilkou Volvo na tomto projektu s udržitelným charakterem byla o okamžitém souznění našich hodnot. Mám silný pocit, že v rámci našeho současného kolektivního stavu mysli máme svobodu hledat udržitelná řešení prostřednictvím nových materiálů a současně stále dosahovat vysoké designérské úrovně, což je ten nejvyšší luxus.“

„Máme jasnou vizi, kam se chceme v budoucnosti dostat, a prvním krokem na naší cestě je zajistit udržitelné, přírodní a recyklované materiály pro naši výrobu,“ uvedl Robin Page, ředitel pro design ve společnosti Volvo Cars. „Spolupráce se společností 3.1 Phillip Lim na vytvoření tašky inspirované materiály zítřka posílila ambice obou našich společností vyzvat širší designérský průmysl k přehodnocení současně využívaných materiálů. Od vytváření kolekcí pro přehlídková mola až po automobilové interiéry nás spojuje odpovědnost za hledání udržitelných materiálových alternativ.“

Kompletní zprávu The rise of conscious design: a report about tomorrow’s materials (Vzestup uvědomělého designu: zpráva o materiálech zítřka), klikněte prosím ZDE

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení