AKCE! Na vybrané skladové vozy Volvo XC90! Dárek k vozu: sada zimních pneu a disků nebo tažné zařízení. Ihned k odběru! Skladové vozy Volvo XC90

Alfa Romeo vstupuje do roku 2025 ve velkém stylu: silný prodejní růst v prvním čtvrtletí

  • Alfa Romeo vykázala v prvním čtvrtletí roku 2025 globální nárůst dodávek o 29 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku[1], a to především díky vynikajícím výsledkům na rozšířeném evropském trhu (+43 %) a v regionu Blízkého východu a Afriky (+9 %).
  • Hlavním důvodem tohoto nárůstu je nová Alfa Romeo Junior, která od svého uvedení na trh zaznamenala 36 000 objednávek ve 38 zemích. Čistě elektrická verze tvoří 18 % z celkového objemu, čímž tento model potvrzuje své klíčové postavení v rámci modernizace produktové nabídky značky.
  • Březen 2025 byl pro značku Alfa Romeo nejúspěšnějším měsícem od června 2019. S více než 8700 prodanými vozy dosáhla značka nejvyššího tržního podílu v Evropě za posledních sedm let, a to díky silným prodejům napříč celou modelovou řadou – Junior, Tonale, StelvioGiulia.
Alfa Romeo vstupuje do roku 2025 ve velkém stylu: silný prodejní růst v prvním čtvrtletí
Alfa Romeo vstupuje do roku 2025 ve velkém stylu: silný prodejní růst v prvním čtvrtletí

Alfa Romeo vstoupila do roku 2025 výrazným růstem, který potvrzuje její pokračující mezinárodní expanzi. Značka aktuálně působí na více než 70 trzích po celém světě. Dodávky koncovým zákazníkům vzrostly meziročně o 29 %, přičemž největší nárůst zaznamenala rozšířená Evropa (+43 %) a region Blízkého východu a Afriky (+9 %).

Významný podíl na tomto výsledku má model Junior, který nabízí jednu z nejširších produktových nabídek ve svém segmentu – dvě plně elektrické verze (156 k a 280 k), hybridní variantu se 145 k a verzi Ibrida Q4.

Jen několik měsíců po uvedení na trh ve 38 zemích dosáhl počet objednávek 36 000, z čehož 18 % připadá na plně elektrickou verzi. Nadšené přijetí modelu Junior ze strany evropských zákazníků výrazně přispělo k celkovému úspěchu značky a zároveň podpořilo prodeje dalších modelů – Tonale, Giulia a Stelvio. Tyto vozy na globálním trhu i nadále ztělesňují klíčové hodnoty značky Alfa Romeo – sportovní charakter a technické inovace.

Za pozornost stojí i mimořádné prodeje značky v březnu, který byl nejúspěšnějším měsícem od června 2019. Celosvětově se prodalo více než 8 700 vozů, což představuje oproti březnu 2024 meziroční nárůst o 33 %. Ve stejném období zaznamenala Alfa Romeo nejvyšší tržní podíl v Evropě (EU30) od roku 2018, konkrétně 0,5 %, což znamená meziroční nárůst o 0,15 procentního bodu.

První čtvrtletí roku 2025 bylo pro značku Alfa Romeo velmi úspěšné a stejně pozitivní byl i březen, který potvrdil silný nárůst. Značka zažívá výrazné zlepšení prodejů a díky stále konkurenceschopnější modelové nabídce, která lépe odpovídá aktuálním požadavkům trhu, vstupuje do dalších měsíců s velkými ambicemi. Potvrzením tohoto trendu je nedávné uvedení modelu Junior Ibrida Q4, který završuje nejširší nabídku ve svém segmentu, a také speciální edice INTENSA, jež oslavuje identitu a přitažlivost značky prostřednictvím exkluzivních designových prvků.

Alfa Romeo vstupuje do roku 2025 ve velkém stylu: silný prodejní růst v prvním čtvrtletí

Santo Ficili, Alfa Romeo CEO:

„První čtvrtletí roku 2025 přineslo velmi dobré obchodní výsledky, které jsou důkazem nadšení a odhodlání, s nimiž tým Alfa Romeo čelí neustále se vyvíjejícímu automobilovému sektoru. Významnou roli sehrál model Junior, který byl přijat mimořádně pozitivně. S 35 000 objednávkami od svého uvedení na trh zahajuje novou éru značky – a společně s připravovanými novými generacemi modelů Stelvio a Giulia otevírá další kapitolu v historii italské automobilové produkce.

Skladové vozy Alfa Romeo