Nový Opel Corsa-e: Vytápění i chlazení na dálku přes aplikaci „myOpel“

11 úno 2020

  • Demokratizace vyspělých technologií: Unikátní komfortní prvek součástí standardní výbavy.
  • Výhoda dobíjení ze sítě: Temperování či vychlazení před odjezdem nevybíjí baterie.

Už zanedlouho se na tuzemském trhu objeví první elektromobily Opel Corsa-e. V řadě ohledů půjde o zcela zásadní novinku, která nabídne nejenom úplně nový systém pohonu, ale i nové funkce. Jednou z nich bude možnost nastavení požadované teploty v interiéru vozu na dálku již před odjezdem prostřednictvím aplikace „myOpel“. Řidič elektromobilu Corsa-e tak může zapomenout na otravné zimní škrábání námrazy ze skel, naopak v horkém létě nasedne do příjemně vychlazeného interiéru. De facto lze říci, že Corsa-e je standardně vybavena komfortním systémem temperování a vychlazování před odjezdem, který běžně nenabízejí ani luxusní vozy se spalovacími motory.

Nová Corsa i její elektrická verze Corsa-e tak plynule navazují na dlouholetou tradici značky Opel, která vždy usilovala o demokratizaci i těch nejvyspělejších technologií – tedy jejich nabídku i do modelů nižších tříd a především za rozumné ceny. Příkladů této filozofie je celá řada, z poslední doby lze uvést např. modely Astra, které jako první uvedly špičkové LED Matrixové světlomety i do populární třídy kompaktů a dnes už LED Matrixová světla mohou mít i zákazníci malé Corsy.

Nastavení temperování či vychlazování interiéru Corsy-e je velmi snadné. Lze jej naprogramovat prostřednictvím dotykového displeje přímo z vozu, nebo kdykoli i na dálku prostřednictvím mobilního telefonu a aplikace „myOpel“. V tuhých mrazech pod minus -200 C trvá Corse-e maximálně 45 minut než se interiér vyhřeje na příjemnou teplotu a skla zbaví námrazy. Velkou výhodou přitom je, že temperování elektromobilu Corsa-e připojeného na nabíječku (ať už na veřejnou nabíječku, garážový wallbox nebo i obyčejnou domovní zásuvku) se potřebná energie nebere z akumulátorů vozu, ale přímo ze sítě. Díky tomu řidič vyjíždí nejenom v příjemně temperovaném, ale i plně nabitém voze. Podle normy WLTP ujede Corsa-e na jedno nabízí až 337 kilometrů!

Nový Opel Corsa-e: Vytápění i chlazení na dálku přes aplikaci „myOpel“
Nový Opel Corsa-e: Vytápění i chlazení na dálku přes aplikaci „myOpel“
Nový Opel Corsa-e: Vytápění i chlazení na dálku přes aplikaci „myOpel“
Nový Opel Corsa-e: Vytápění i chlazení na dálku přes aplikaci „myOpel“

Text který píšete je pro mne moc dlouhý, zkuste ho zkrátit